17 Eylül 2013 Salı

İnstagram post :)

Merhaba arkadaşlar :)

Blogu açtığımdan beri hep instagramda paylaştığım resimleri burada da paylaşmak istiyordum. Bu güne nasipmiş :)

Annem iki aydır Malatya'daydı.. İki ay boyunca evin 'tek çocuğu' olduğumdan her şey bana kalmıştı :( 
Hem ev hem iş ikisi bi arada çok zor oldu.. 
Ama bu biraz da işime geldi, yemek yapmayı öğrendim :) değişik tarifler denedim.. 
Tatlı sunumlar yapmaya çalıştım. Ve aklıma geldikçe resimlerini çekip instagram'da paylaştım 

:)
Burada da paylaşıp sizlere sunmak istiyorum..

Seygiyle kalın öpücükklerr ... :)





















İnstagram için tık tık !!! :)

8 yorum:

  1. Oooy mantı bile açmışsın :) Ellerine sağlık tatlım hepsi harika görünüyor :) Aynı sen gibi ^_^ :)

    YanıtlaSil
  2. Sen ne marifetli kızsın öyle yahu maşallah ellerine sağlık tütütü nazar değmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim utandırıyorsunuz beni :) daha acemiyim :) bu resimdekilerin hepsi ilk deneyimlerim :)

      Sil
  3. Hamarat kızın hali başka. Maşallah maşallah ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim benim ♥ hamarat degil de biraz fazla merakliyim :) arastiriyorum, deniyorum :)) eminimki siz benden daha guzel seyler yapiyorsunuzdur :)

      Sil
  4. Hepsi birbirinden güzel tarifler..ellerine sağlık canımm..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...